27 Şubat 2008 Çarşamba

Nehir Gözlüm şiiri Nehir Erdoğan için

‘Bu Şarkılar Kimin İçin’ isminde bir şiir kitabı çıkaran Serdar Ortaç, ‘Nehir Gözlüm’ şiirini genç oyuncu Nehir Erdoğan için yazdığını söyledi.

İki yıl önce bir TV programında tanıştığı genç kızdan çok etkilendiğini belirten Ortaç,
‘Gözümün önünden o tertemiz hali hiç gitmedi. Platonik bir aşktı bu. Aylar, yıllar geçmesine rağmen bir türlü kendisine açılamadım. Ve bir gece oturup bu şiiri yazdım’
dedi.

Ortaç şöyle devam etti:
‘Keşke ona açılsaydım. Kendisi şu an benim de iyi arkadaşım olan avukat Ömer Durak’la birlikteymiş. Benim için her şey bitmiştir. Bu konuda tutucuyum. Hele tanıdığım bir insan işin içindeyse, asla o kadına bakmam.’


İŞTE O ŞİİR
Söyle kuşum, nehir gözlüm
Bana dönecek misin
Yoksa, tenhasına dalıp
Öpüp gidecek misin?
Söyle kuşum, aşk pınarım
Bana dönecek misin
Yoksa gözlerime bakıp
Hayır diyecek misin?

Hiç yorum yok: